AGNES WESS to nasze kolejne wprowadzenie marki na rynek. Tym razem niezwykle innowacyjnej, a jednocześnie pozycjonującej się w segmencie premium. Mieliśmy świetny produkt i otwarte pole do działania. Zaczęliśmy od strategii.
Po dokładnej analizie produktu, rynku, działań konkurencji i aktualnych trendów, stworzyliśmy strategię komunikacji. Wymyśliliśmy nazwę marki, claim, identyfikację wizualną. Kolejne kroki, to już dobór odpowiednich narzędzi marketingowych i wdrożenie.
W efekcie powstała pełna koncepcja kreatywna marki AGNES WESS. Wdrożyliśmy sklep internetowy, rozpoczęliśmy komunikację w mediach społecznościowych i przygotowaliśmy pełen pakiet wszystkich materiałów potrzebnych do promocji i dystrybucji, m.in.: opakowania, etykiety, foldery, bannery. Obecnie opiekujemy się marką i zajmujemy się jej komunikacją oraz reklamą w sieci.
Agnieszka Wesołowska
CEO AGNES WESS