Zaprojektowanie i wdrożenie mobilnej aplikacji sprzedażowej dla marki Keune Haircosmetics Polska - profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich, która od blisko 100 lat zapewnia najwyższej jakości produkty stylistom fryzur na całym świecie.
Zgodnie z ustaloną specyfikacją aplikacja musiała uwzględniać integrację z programem magazynowym, dzięki której aktualizacja stanów magazynowych dokonywana jest w czasie rzeczywistym. Kolejnym wyznaczonym celem było zapewnienie klientom możliwości realizowania szybkich płatności online oraz kontrolę nad procesem dostawy za pomocą integracji z systemem informatycznym przewoźnika.
Dodatkowo, przy procesie konfiguracji aplikacja tworzy profil użytkownika na podstawie prostego formularza wyborów, dobierając dzięki temu najbardziej odpowiednie produkty dopasowane do potrzeb i preferencji użytkownika.
rozwią zanie
Po analizie założeń z klientem opracowaliśmy strukturę przesyłania danych pomiędzy aplikacją, a zewnętrznymi systemami informatycznymi trzech różnych firm.
Wdrożyliśmy panel administracyjny pozwalający na scentralizowane zarządzanie sprzedażą oraz pozyskiwanie istotnych wskaźników dotyczących procesu zakupowego. Narzędzie to stworzyliśmy w oparciu o najnowsze trendy i technologie, m.in. React.js.
Dedykowany system zarządzania treścią pozwala na sprawne działanie systemu i dystrybucję informacji pomiędzy magazynem, działem wysyłkowym i salonami, które zyskały nowy kanał sprzedaży i możliwość wzrostu zysków ze sprzedaży kosmetyków KEUNE.
efekt
Skuteczne wsparcie sprzedaży i wzmocnienie wizerunku marki. Dzięki hybrydowej budowie mobilna aplikacja dostępna jest na platformach App Store i Google Play.
Obecnie liczymy pobrania aplikacji w tysiącach. Firma Jott zapewniła nowoczesne narzędzie wspierające wizerunek i sprzedaż dla współpracujących salonów. Klienci i fani marki KEUNE mają dodatkowe możliwości zamówienia i poznania najnowszych produktów marki, a sam dystrybutor zyskał dodatkowe istotne informacje na temat sprzedaży produktów.