komunikacja w social mediakampanie reklamowestrony internetowetworzenie oprogramowania
wyz wanie
Choć błękitny, to w rzeczywistości czarny. Choć węgiel, to ekologiczny. Błękitny Węgiel – obietnica czystszego, zdrowszego powietrza. Produkt na rynku całkiem innowacyjny. Co to oznaczało dla nas? Długofalowe działania, krok po kroku. Strategia wdrożenia i komunikacji. Strona www oraz materiały reklamowe. I najważniejsze: prawdziwa REWOLUCJA – w sposobie ogrzewnictwa i jakości powietrza. Stanęliśmy przed wyzwaniem niemałym i jakże ekscytującym. Tak jak lubimy najbardziej. Zapowiedzieliśmy nową przyszłość. Ta przyszłość zaczyna się właśnie dziś. Przy współudziale SO FINE!
rozwią zanie
Błękitny Węgiel to absolutna nowość na rynku. Musieliśmy znaleźć sposób, jak przedstawić go światu. Zaczęliśmy od podstaw. Zbadaliśmy rynek i nasze grupy docelowe, stworzyliśmy buyer personas i całą strategię działań. Później było już tylko łatwiej! Powstawały przekazy graficzne, opakowanie węgla, planowaliśmy komunikację i krok po kroku wdrażaliśmy naszą strategię w życie. Równocześnie z projektowaniem strony www, tworzyliśmy materiały reklamowe. Przygotowaliśmy nawet specjalne paczki-niespodzianki dla gospodarzy najbardziej zanieczyszczonych miast i gmin, by powiedzieć, jak bardzo byśmy chcieli, aby ich mieszkańcy oddychali zdrowym powietrzem. Nie obyło się też bez komunikacji w mediach społecznościowych. Tam również wystartowaliśmy, by zakomunikować wszystkim jakże ważną wiadomość: mamy natychmiastowe rozwiązanie na SMOG!
efekt
Choć za nami już bardzo dużo pracy, tak naprawdę ciągle wszystko jeszcze przed nami! Zakomunikowaliśmy nowy produkt, powoli i sukcesywnie wspieramy świadomość oraz rozpoznawalność marki. Jesteśmy na początku drogi ciekawej, nieprzewidywalnej. Chcemy, przy naszym współudziale, zmienić nieco nasz świat. Tacy z nas rewolucjoniści!