wsparcie PR i copywritingstrategia komunikacjikomunikacja w social mediakampanie reklamowedoradztwo i consultingbrandingstrony internetowe
wyzwa nie
Z e-condimentą spotkaliśmy się w połowie 2014 roku. Nowa marka z segmentu zdrowej żywności, która dopiero wchodziła na rynek, nie miała strategii komunikacji ani pomysłu na swoją promocję. Od postaw musieliśmy zająć się całościową obsługą marketingową, zawierającą m.in.: kreację, grafikę, copywriting, social media, czy kampanie online i offline.
rozwią zanie
Przygotowując e-condimentę do swojej premiery, najważniejszym elementem było stworzenie jej strategii. Po głębokiej analizie, przygotowaliśmy linię graficzną i komunikacyjną, opartą o cechy wyróżniające produkt i potrzeby klienta. Dzięki temu wszystkie przekazy były spójne i budowały silny wizerunek marki. W ramach naszych działań zajęliśmy się m.in.: stroną internetową zintegrowaną ze sklepem online, komunikacją w kilku serwisach społecznościowych, produkcją promocyjnych spotów wideo, opracowaniem folderów i ulotek reklamowych, zaprojektowaniem samych opakowań produktowych, przygotowaniem konkursów i akcji promocyjnych, redakcją artykułów branżowych czy stworzeniem stoiska targowego.
efekt
E-condimenta zyskała nowoczesny i - przede wszystkim - idealnie dobrany do swojej grupy docelowej wizerunek. Firma, dzięki opracowanej przez nas strategii, komunikuje się w jasny i spójny sposób oraz konsekwentnie dobiera odpowiednie narzędzia promocji. Dzięki temu bez trudu dociera do swoich odbiorców, zyskuje nowych klientów i buduje silną, rozpoznawalną markę, z którą identyfikują się konsumenci. Facebookowa społeczność wokół e-condimenty liczy dziś prawie 17 tysięcy osób, katalog produktów wciąż rośnie, a zielone logo na estetycznych opakowaniach coraz częściej pojawia się w polskich kuchniach.