promocja wydarzeńkampanie reklamowewsparcie PR i copywritingbranding
wyz wanie
ERH to marka, pod którą kryją się niezwykłe projekty nowoczesnych, inteligentnych domów niskoenergetycznych. Realizacje budzące zachwyt i często zazdrość sąsiadów, można podziwiać w Polsce i za granicą - głównie w Szwecji. Właśnie tam marka chciała przeprowadzić szeroką akcję promocyjną, mającą zwiększyć sprzedaż mieszkań na nowym osiedlu Sannakajen w mieście Kristinehamn. Rynek szwedzki znacząco różni się jednak od polskiego. Barierą był również język.
rozwią zanie
Razem z naszą partnerską agencją WLY, mającą siedzibę w Szwecji, opracowaliśmy kampanię łączącą elementy online i offline. Przygotowaliśmy bannery reklamowe na stronę www oraz kreacje i przekazy do kampanii AdWords i Facebook Ads. Zajęliśmy się także projektami i produkcją folderów, plakatów i reklamy prasowej, które świetnie nawiązywały do prostego, eleganckiego i proekologicznego wizerunku marki. Finałem naszych działań była organizacja eventu - Dni Otwartych w Sannakajen, w czasie których na odwiedzających czekały specjalne atrakcje.
efekt
Dzięki ścisłej współpracy z naszymi szwedzkimi przyjaciółmi z WLY, w przekazach promocyjno-informacyjnych udało nam się zawrzeć kontekst kulturowy i opracować teksty, które nie były jedynie językowo poprawne, ale także budziły zaciekawienie odbiorców. Podczas eventu nową inwestycję ERH odwiedziła bardzo duża grupa osób, a co jeszcze istotniejsze - część z nich na miejscu dokonała zakupu swojego nowego mieszkania.