strategia komunikacjikampanie reklamowekomunikacja w social mediapromocja wydarzeń
wyz wanie
Historia szczecińskiego Festiwalu Młodych Talentów sięga lat 60. i największych gwiazd polskiej muzyki. Obecnie wydarzenie jest jednym z najważniejszych niezależnych konkursów muzycznych w kraju. Zajęliśmy się promocją IX edycji i wspieraliśmy organizatorów także przy kolejnych odsłonach festiwalu.
rozwią zanie
Opracowaliśmy koncepcję komunikacji i wdrożyliśmy ją, tworząc i prowadząc profile marki w wybranych kanałach social media. W systemie reklamy kontekstowej przygotowaliśmy skuteczne kampanie reklamowe, które pozwoliły na poszerzenie zasięgu i zwiększenie sprzedaży biletów na wydarzenie. Byliśmy również odpowiedzialni za pomysł i realizację filmu promującego festiwal, a także zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej w serwisie YouTube.
efekt
Wyznaczyliśmy kierunek komunikacji festiwalu i dotarliśmy do grupy docelowej wydarzenia - zarówno młodych artystów jak i publiczności. W efekcie konkurs cieszy się dużą popularnością - każdego roku zgłasza się coraz większa liczba muzyków (w 2016 roku blisko 500) i sprzedawanych jest więcej biletów.