HISERT to firma odzieżowa, popularna w sześciu krajach Europy, głównie w Niemczech. Chociaż swoje produkty sprzedawała za pośrednictwem ogólnodostępnych platform e-commerce, nie budowała swojego wizerunku w internecie. Brakowało jej strony internetowej oraz komunikacji w mediach społecznościowych. Dodatkowo chciała wprowadzić na rynek cztery nowe marki. Wtedy trafiła do nas
Przygotowaliśmy łącznie pięć stron internetowych: korporacyjną oraz dedykowane poszczególnym markom (BeMammy, Merry Style, Antie oraz Timone). Stworzyliśmy także strategię komunikacji i wdrożyliśmy ją prowadząc łącznie 12 kanałów w różnych serwisach social media oraz skuteczne i efektywne kampanie reklamowe online.
W ciągu 2 lat HISERT, plasujący się na 22. miejscu w rankingu najszybciej rozwijających się firm w Niemczech „Wachstumschampion 2017”, zaczął być śledzony w social media przez 60 tys. osób. Zbudowaliśmy wizerunek czterech różnych marek, zwiększyliśmy zasięg firmy i zyskaliśmy nowe kanały dotarcia.
HISERT GmbH
Członek Zarządu
Damian Marcinkowski