wsparcie PR i copywritingkomunikacja w social mediabranding
wyzw anie
Centrum ICRC jest jednym z największych ośrodków szkoleniowo-wystawienniczych w Europie, przygotowanym z myślą o branży automotive. Chociaż w ciągu 15 lat swojej działalności gościło ponad 25 tys. specjalistów z najdalszych zakątków świata, do tej pory nie miało atrakcyjnego folderu promocyjnego. Firma nie wiedziała także, jak efektywnie wykorzystać media społecznościowe w swojej komunikacji.
rozwią zanie
Pracując nad folderem skupiliśmy się na wyróżnikach marki - elementach, które nie tylko charakteryzują ICRC, ale także pozwalają na wybicie się spośród konkurencji. Ponieważ głównym tematem szkoleń jest lakiernictwo i dobór farb, koncepcję graficzną folderu oparliśmy o kolory i ikonografiki. Na potrzeby projektu zrealizowaliśmy również profesjonalną sesję zdjęciową.
Oprócz folderu, dla ICRC zrealizowaliśmy także praktyczne szkolenie z social media. Zależało nam na tym, aby w przystępny sposób przekazać podstawową wiedzę i przygotować pracowników firmy do samodzielnego prowadzenia komunikacji na Facebooku i LinkedInie.
efekt
ICRC zyskało narzędzia do skutecznej promocji, komunikacji i kreacji swojego wizerunku. Dzięki aktywności w social media może pozyskiwać nowych klientów i budować bliższe relacje ze swoimi partnerami, a nowoczesny folder pozwala na atrakcyjne przedstawienie oferty i możliwości centrum.