KMX Fashion już od 25 lat zachwyca Polki doskonałym wzornictwem i wysokiej jakości wykonaniem. Umiejętnie łączy klasyczną elegancję z potrzebami kobiet i aktualnymi trendami. Aby nadążyć także za technologicznymi zmianami, marka rozpoczęła sprzedaż online, jednak jej wizerunek wymagał odświeżenia.
Jako pierwszym, zajęliśmy się znakiem graficznym KMX. Pracując nad jego redesignem, chcieliśmy oddać cechy marki: elegancję, klasykę i wysoką jakość. Następnym krokiem było przeprowadzenie kampanii online i prasowej, ponieważ nawet w przypadku silnej marki na rynku, nowy kanał sprzedaży potrzebuje promocji.
Logo nabrało nowoczesnego charakteru, jednocześnie zachowując układ znany stałym klientom i bliski twórcom firmy. Świetnie prezentuje się zarówno w internecie i na nośnikach reklamowych, jak i samych produktach marki. W przypadku bardzo dobrze stargetowanej kampani, udało nam się dotrzeć do nowych odbiorców KMX, którzy chętnie korzystają z formy sprzedaży online.
KIMITEX s.j.
Prezes
Mirosław Jaroszek