NETTO to sieć dyskontów spożywczych znanych i cenionych przez konsumentów w całej Europie. Wizerunek polskiego oddziału w internecie niestety odbiegał od nowoczesnych trendów, co można było odczuć zwłaszcza porównując NETTO z konkurencyjnymi sklepami.
rozwią zanie
Przygotowaliśmy nowoczesny, funkcjonalny i przyjazny dla użytkownika projekt serwisu netto.pl. Opracowaliśmy także spójny z nowym wyglądem strony newsletter. Dodatkowo zajęliśmy się projektem Netto Aktywni, zarówno pod względem graficznym jak i programistycznym. Strona budująca społeczność wokół marki przygotowana została w - dopiero wchodzącej wówczas - technologii RWD.
efekt
Odświeżona strona pozwoliła na łatwe i przyjemne poruszanie się po serwisie, a dzięki swojej funkcjonalności - szybkie znajdywanie na niej wszystkich poszukiwanych przez użytkowników informacji. NETTO w sieci, które początkowo zostawało w tyle za swoją konkurencją, wyprzedziło ją i mogło pochwalić się nowoczesnym i profesjonalnym wizerunkiem.