Więcej za mniej NETTO POLSKA

web development doradztwo i consulting

wyzwa
nie

NETTO to sieć dyskontów spożywczych znanych i cenionych przez konsumentów w całej Europie. Wizerunek polskiego oddziału w internecie niestety odbiegał od nowoczesnych trendów, co można było odczuć zwłaszcza porównując NETTO z konkurencyjnymi sklepami.

wyzwa<br>nie

rozwią
zanie

Przygotowaliśmy nowoczesny, funkcjonalny i przyjazny dla użytkownika projekt serwisu netto.pl. Opracowaliśmy także spójny z nowym wyglądem strony newsletter. Dodatkowo zajęliśmy się projektem Netto Aktywni, zarówno pod względem graficznym jak i programistycznym. Strona budująca społeczność wokół marki przygotowana została w - dopiero wchodzącej wówczas - technologii RWD.

efekt

Odświeżona strona pozwoliła na łatwe i przyjemne poruszanie się po serwisie, a dzięki swojej funkcjonalności - szybkie znajdywanie na niej wszystkich poszukiwanych przez użytkowników informacji. NETTO w sieci, które początkowo zostawało w tyle za swoją konkurencją, wyprzedziło ją i mogło pochwalić się nowoczesnym i profesjonalnym wizerunkiem.

klient: NETTO
strona www: netto.pl
top
Spodobał Ci się ten projekt? Twój może być kolejny!

zapytaj@sofine.pl
+48 91 382 56 25

skontaktuj się z nami