Budowa terminalu gazu skroplonego LNG w Świnoujściu to pierwsza tego typu inwestycja, nie tylko w naszym kraju, ale i w tej części Europy. W czasie jej realizacji, Polskie LNG chciało przybliżyć Polakom w przystępny i zrozumiały dla wszystkich sposób temat związany z energetyką i gazownictwem.
Opracowaliśmy strategię obecności marki w sieci i przygotowaliśmy plan komunikacji obejmujący kilka serwisów społecznościowych: YouTube, LinkedIn, Flickr, Instagram oraz Pinterest. Oprócz prowadzenia Polskiego LNG w social media, dodatkowo zajmowaliśmy się: wsparciem PR, przygotowywaniem koncepcji kreatywnych pod działania promocyjne oraz przeprowadzeniem konkursów.
Gazoport przestał był niedostępnym i tajemniczym miejscem ogrodzonym wysokim płotem. Dzięki działaniom w social media, każdy mógł w wirtualny sposób zwiedzić teren inwestycji, na który do tej pory wstęp mieli tylko realizatorzy budowy. Komunikacja na LinkedIni pozwoliła dotrzeć do zupełnie innej grupy odbiorców - inwestorów, biznesmenów i inżynierów. Oprócz informacji korporacyjnych profil stał się kanałem pozwalającym pozyskać nowych, wykwalifikowanych pracowników.
Polskie LNG S.A.
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej
Maciej Mazur