W 2016 roku na festiwalowej mapie Polski pojawił się nowy punkt - Szczecin Jazz. Organizatorzy przygotowali kilkudniowy program koncertów i wydarzeń towarzyszących z udziałem nazwisk ze światowej jazzowej czołówki. Nas poprosili o stworzenie identyfikacji wydarzenia i jego promocję w sieci.
Najpierw stworzyliśmy znak graficzny, inspirowany procesem komponowania muzyki. Kolejnym krokiem był serwis internetowy wykonany w technologii RWD, na którym wyróżniliśmy najistotniejsze dla użytkownika elementy: program i opis artystów oraz skróciliśmy drogę zakupu biletu. Na końcu zajęliśmy się komunikacją wydarzenia w social media oraz zrealizowaliśmy ogólnopolską kampanię online.
W efekcie naszych działań wyprzedano wszystkie bilety na 12 festiwalowych koncertów. Szczecin Jazz zaistniał w świadomości melomanów i stał się rozpoznawalną w całej Polsce marką. W 2017 roku odbyła się druga edycja wydarzenia i już planowane są kolejne.
Szczecińska Agencja Artystyczna
Dyrektor
Anna Lemańczyk