Tap2C to innowacyjna aplikacja mobilna wykorzystująca technologię AR. Narzędzie pozwala na dodawanie interaktywnych treści do obrazów i - po zeskanowaniu przy pomocy smartfona - odczytanie ich przez użytkownika. To zupełnie nowe rozwiązanie na polskim rynku, na którym dotąd funkcjonowały jedynie mało atrakcyjne kody QR, więc także nie do końca zrozumiałe dla odbiorców.
Tap2C musiała zostać przybliżona zarówno konsumentom treści jak i potencjalnym inwestorom, mogącym skorzystać z narzędzia dla swoich celów promocyjnych. Zajęliśmy się komunikacją Tap2C w mediach społecznościowych, kierując przekazy do dwóch grup: na Facebooku do użytkowników aplikacji, na LinkedIn - B2B. Przeprowadziliśmy także skuteczne kampanie online zwiększające zasięg i pozwalające na pozyskanie nowych odbiorców. Dodatkowo opracowaliśmy i zaprojektowaliśmy materiały wizerunkowe marki, pozwalające jej na obecność w mediach tradycyjnych.
Narzędzie, które wykorzystują czołowe pisma, takie jak Be Active, Playboy, Focus, czy Claudia, stało się jeszcze bardziej powszechne. Korzysta z niego coraz więcej partnerów biznesowych marki, a z aplikacji mobilnej - kolejne tysiące użytkowników.