Prawo Jazdy Online to największa platforma e-learningowa do nauki prawa jazdy.
W 2014 roku fanpage marki liczył zaledwie 2 000 fanów. Zdając sobie sprawę z potencjału mediów społecznościowych, E-Kierowca postanowił powierzyć komunikację marki specjalistom. Wybrał SO FINE i nie mógł trafić lepiej.
Pierwszym krokiem była dokładna analiza rynku, konkurencji i bardzo specyficznej grupy odbiorców. Po niej przekonaliśmy klienta do zmian: nazwy profilu, identyfikacji wizualnej i sposobu komunikacji. Następnie wyruszyliśmy w drogę po nowych klientów, tworząc ciekawy kontent, aktywizując użytkowników i realizując dziesiątki kreatywnych pomysłów.
W ciągu 2,5 roku na kanale Prawo Jazdy Online zbudowaliśmy aktywną i lojalną społeczność liczącą ponad 35 000 osób! Oprócz prowadzenia social media, realizowaliśmy także kampanie online, które znacząco wpłynęły na sprzedaż e-kursów i testów oraz rozpoznawalność marki.
e-kierowca Sp. z o.o.
Członek Zarządu
Maciej Matuszak